Re: [MISC] ogg vorbis afspiller

On Fri, 26 Apr 2002 15:08:15 +0200, "Kristian Kallenberg"
<sslug@sslug> wrote:

>Er der nogen der har set vores modstykke til mp3 afspilleren? Nogen der ved
>hvor man kan købe et stykke elektronik man kan have i lommen og afspille ogg
>vorbis filer med...

Jeg tror, det var i går, der var et indslag om Ogg Vorbis på slashdot.
Her blev det nævnt, at den frie version af softwaren kræver en
floating-point processor, og sådan nogle er tilsyneladende ikke ret
udbredte i den slags udstyr.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.