Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

On Thu, 25 Apr 2002 16:14:24 +0200, "Klaus V. Slott"
<sslug@sslug> wrote:

>Men generelt synes jeg ikke min udbyder skal blande sig i hvilke porte jeg
>kan modtage på.

Begrænsningen er der ikke for at beskytte dig, men for at beskytte
andre mod dig. Så jeg er ikke sikker på, at de er ret lydhøre over for
dine holdninger.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.