Re: [MISC] Sorcerer <-> Sorcery

Anders Bruun Olsen wrote:

> af sourcekoden, hvilket dermed umuliggører forks. Kyle er desuden meget
> sur på sorcerylinux.org og Lunar Linux da han mener at da det jo er ham
> som har lavet den originale udgave skal han have lov til at bestemme
> 100% over distro'en, og at forks er det samme som at tyvstjæle hans
> arbejde. Han har tydeligvis misforstået GPL og det er derfor nok en
> udemærket ide af ham at skifte til en licens han selv har 100% styr

Denne Kyle-fyr lyder godt nok som om han har en skrue løs. Hvordan kan
man starte ud med at lægge noget i åben sovs for derefter at proklamere
"Mit!" på et fælles projekt??? Man må undres...

Nu ved jeg da i hvert fald, hvilken distro jeg _ikke_ skal afprøve næste
gang jeg har en ledig computer :)

Mvh.

--
Rune