Re: [MISC] Sorcerer <-> Sorcery

On Sat, Apr 27, 2002 at 07:35:37PM +0200, Rune Christiansen wrote:
> Denne Kyle-fyr lyder godt nok som om han har en skrue løs. Hvordan kan
> man starte ud med at lægge noget i åben sovs for derefter at proklamere
> "Mit!" på et fælles projekt??? Man må undres...

Tjaa, vi andre har også undret os gevaldigt. Men med vores
(sorcerylinux.org) navneskifte burde der blive lidt mere styr på
situationen da Kyle ikke længere kan proklamere at vi har stjålet hans
navn (altså "Sorcerer" - ikke "Kyle" ;)..

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41