Re: [MISC] Sorcerer <-> Sorcery

Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> writes:

> Tjaa, vi andre har også undret os gevaldigt. Men med vores
> (sorcerylinux.org) navneskifte burde der blive lidt mere styr på
> situationen da Kyle ikke længere kan proklamere at vi har stjålet hans
> navn (altså "Sorcerer" - ikke "Kyle" ;)..

Efter hvad jeg har kunnet læse mig til er ham Kyle en meget dygtig fyr.
Sorcerer er vel i bund og grund hans ide og koden er sikkert også i vid
udstrækning hans. Correct me if I'm wrong.
Men det lader til at noget er kørt skævt for ham på et tidspunkt.

:)

Jeg tror bare jeg sætter wget til at hente det der iso-image fra Sorcerylinux.

Tak.

/kristian
--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!