Re: [MISC] ogg vorbis afspiller

On Sat, 27 Apr 2002 20:26:56 +0200, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>Det er ureelt at brokke sig over det uden selv at tage et initiativ.

Så vidt jeg kunne læse, skrev manden jo bare, at han nok skal skrive
den nødvendige software, når nogen engang får lavet en specifikation.

Specifikationen kan jo vanskeligt laves af andre end folkene bag OV.

Medmindre selvfølgelig, at nogen giver sig til at skrive et gæt på en
specifikation, baseret på det foreliggende program, og derefter får
dette gæt "godkendt", men det ville være en anelse bagvendt.

Nåja. Jeg udtaler mig også om noget, jeg ikke kender til. Jeg har kun
læst slashdot-tråden, incl. svaret fra OV-folkene.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.