KDE velkomst

Hejsa igen...

For at være RIGTIG besværlig kommer der et spørgsmål mere... :o)

Hver gang jeg logger ind i KDE får jeg den samme velkomst, hvor KDE så venligt
vil hjælpe mig med at sætte udseendet på KDE...

Det er efterhånden RET irreterende at den kommer op hver gang. Specielt når
jeg har kørt med KDE3 siden den kom ud...

Kan det slåes fra et eller andet sted (Det kan det sikkert, jeg ved bare ikke
hvor ! )

--
Claus H. Kristiansen

sslug@sslug

"I am only one, but still I am one.
I cannot do everything, but still I can do something.
I will not refuse to do the something I can do."
                        -- Helen Keller