Re: [MISC] KDE velkomst

On Sat, Apr 27, 2002 at 11:36:55PM +0200, Claus H. Kristiansen wrote:
> For at være RIGTIG besværlig kommer der et spørgsmål mere... :o)
> Hver gang jeg logger ind i KDE får jeg den samme velkomst, hvor KDE så venligt
> vil hjælpe mig med at sætte udseendet på KDE...
> Det er efterhånden RET irreterende at den kommer op hver gang. Specielt når
> jeg har kørt med KDE3 siden den kom ud...
> Kan det slåes fra et eller andet sted (Det kan det sikkert, jeg ved bare ikke
> hvor ! )

Du kører naturligvis Mandrake gætter jeg på (har selv lige haft samme
problem med Mandrake på en iMac!).

I filen /home/user/.kde3/share/config/kpersonalizerrc indsætter du
følgende linie:

FirstLogin=false

og vupti, så slipper du får KPersonalizer

Hvis filen ikke eksisterer så opret den..

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41