Re: [MISC] login

Hejsa,

Jeg har haft installeret mdk med Gnome og uden KDE, og så installeret KDE bagefter, og nu er jeg blevet træt af Gnome's "loginmaneger" og vil egentlig godt bruge KDE's igen.
Hvordan gør jeg det?
Jeg ved ikke lige hvor det gøres med mandrakes fine GUI programmer, men
du kan rette i /etc/sysconfig/desktop og ændre DISPLAYMANAGER=gdm til at
På mit RedHat system tror jeg nu nok, at du bare skal skrive
KDE (eller KDE1, KDE2) i ovennævnte fil. Jævnfør evt.
/etc/X11/prefdm.

Mvh,
 Martin