Re: [MISC] login

On Sun, Apr 28, 2002 at 12:00:37AM +0200, Martin Egholm Nielsen wrote:
> På mit RedHat system tror jeg nu nok, at du bare skal skrive
> KDE (eller KDE1, KDE2) i ovennævnte fil. Jævnfør evt.
> /etc/X11/prefdm.

Ja.. kde, KDE, kdm og KDM vil alle give samme resultat (men det skal
være DISPLAYMANAGER= og/eller DESKTOP= der skal bruges - du kan ikke
nøjes med bare at skrive navnet i filen da denne bliver eksekveret som
et script og prefdm derefter kigger efter variablene $DISPLAYMANAGER og
$DESKTOP)..

Og nu var der tale om et Mandrake system, ikke et Red Hat :)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41