Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Allan Olesen wrote:

> Begrænsningen er der ikke for at beskytte dig, men for at beskytte
> andre mod dig.

Well ok det er vel i orden at de lukker at de lukker porte til kunder med
windows, måske de hellere skulle overveje at lukke smtp ud - med en eller
anden algoritme der konstaterede at der blev brugt outlook.

Helt ærligt gemmen de sidste dage har der dagligt været 4 til 5 tåbelige
breve med .exe tilbehør i min indbox, fra folk jeg ikke kender. Derudover
klager fra andre (som jeg heller ikke kender og aldrig har sendt til) der
mener at have modtaget virus fra mig. jeg er bare lidt sur fordi jeg igen
skal til at afmelde mig fra alle SSLUG postlister og genoprette mig med ny
identitet.

Det jeg mener er at mindst 9 ud af 10 vira kommer gennem outlook, her
hjælper det alligevel ikke at lukke for port 25 ind til kunderne vel?

Så det er da godt der er forskel på sslug@sslug løsningen og privat løsningen.

--
Hilsen
Klaus V. Slott