Re: [MISC] Helligdage til Palm, kompatibel med pilot-link.

Hej Frank,

Derfor fandt jeg lige en flink sjæl, der havde lagt helligdage i perioden 2000-2010 ud til Palm'en. (http://www.napoleon.dk/palm/). Desværre ligger du kun til Windows' PalmDesktop og Unix's Plan program, så derfor kastede jeg mig ud i at konvertere Plan-formatet til det
For meget længe siden (10-15år?) havde jeg et program (source)
der beregner helligdagene, dvs. dem der flytter sig.
Det er så heldigt at alle kirkehelligdage ligger i forhold
til palmesøndag, og derfor relativt let at beregne når
man først har palmesøndag . Det er noget med nymåne osv.
Måske jeg skulle se om programmet kan findes i gemmerne et sted ?
(eller findes der en moderne udgave et sted?)
Hvis du ku' finde det program igen, ville det jo bare være supercool...
Een ting er sikkert -- det har garaneteret ikke de kongeliges fødselsdage med; som ovennævnte liste har! :o)
(De er faktisk meget rare at have, så kan man se hvorfor busserne flager... ;o)

> Resten af hel/halv helligdagene (1. maj, 5.juni, Jul,...)
> ligger hver år på samme dato :)
Ja ja ja :o) Det kræver jo bare lige, at man rent faktisk kan huske dem... :o)

// Martin