Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Allan Olesen wrote:

> Hvad har Outlook og Windows med sagen at gøre? Siden hvornår har
> Outlook været et åbent relæ?
Jeg skrev: "mindst 9 ud af 10 vira kommer gennem outlook" Jeg skrev ikke at
win/outlook var åbent relæ. Det lort bl.a. jeg modtager spredes ikke ved
servere med evt. open relay fra port 25. Det spredes som normal post - der
fordeles via outlook vha. tilhørende adressebog, fordi folk ikke kan lade
være med at klikke på hvad som helst, der dumper ind vedhæftet til e-breve.

Jeg beklager hvis sarkasmen i mit brev tidligere brev ikke var tydelig nok,
mit forslag var lidt i stil med at kurere hikke ved at holde patientens
hoved under vand et kvarters tid.

Lad være at tænke mere over det, jeg var bare lidt iriteret.

--
Hilsen
Klaus V. Slott