Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet den citat samling

Kim Schulz <sslug@sslug> writes:

> Jeg overvejede det, men som citaterne bruges, så er det jo en del at
> teksten (i fortune sammenhæng i hvert fald). Derfor valgte jeg det felt
> fra.

Så skriv det på siden.

Jeg savnede at kunne se hvilke kategorier der var sat på et citat, samt
en mulighed for kun at se citatet fra en bestemt kategori.
Måske ville det være en god ide med nogle retningslinier for brug af
kategorierne, jeg valgte f.eks. "Vismænd" fordi det citat jeg tilføjede
handler om Ole Tange.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!