Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

Anders Bruun Olsen wrote:

> Er der ikke noget med at man kan købe en signal-booster eller lign?
> Nogen der har erfaringer med den slags?
Kører du ananlogt, kommer det an på hvor langt du vil og hvilken
skærmopløsning du vil køre med. Ud over de 1,5m som min skærm er monteret
med har jeg forlænget med 2m passivt forlænger kabel på mit system
herhjemme. Det står knivskarpt med 1024 * 768. Jeg ville ikke betænke mig
at gå lidt højere op, hvis min øvrige hw var egnet.

Det er vigtigt at anvende de dyrere VGA forlænger kabler, typisk kaldes de
noget med "luxus" eller "højkvalitet". De kan ofte kendes på de ferrit
ringe, der er støbt fast rundt om kablet, tæt ved stikket i begge ender.

--
Hilsen
Klaus V. Slott