Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

> Så skriv det på siden.

som sagt så er det endnu på teststadiet, og en længere dokumentation må
i altså lige vente lidt på :o)

> Jeg savnede at kunne se hvilke kategorier der var sat på et citat,
> samt en mulighed for kun at se citatet fra en bestemt kategori.

Der kommer mulighed for at se grupper og hvilke citater de indholder
(jeg ventede lidt med det, da jeg ikke er helt sikker på om gruppe
systemet bliver som det er nu)

> Måske ville det være en god ide med nogle retningslinier for brug af
> kategorierne, jeg valgte f.eks. "Vismænd" fordi det citat jeg
> tilføjede handler om Ole Tange.

Jeg har valgt at sætte så få begrænsninger på som muligt her fra start.
Når først vi har fået nogle gode grupper oprettet, så bliver der
mulighed for at editere de enkelte citater så man kan få rettet
grupperne til.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Fifth Law of Procrastination:
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | Procrastination avoids