Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

On Sun, 28 Apr 2002 16:53:07 +0200
Mette Schmidt <sslug@sslug> wrote:

>  Rigtig godt initiativ!!!

takker

>  Nu ved jeg godt, at det er totalt irrelevant for
>  den funktionelle del af siden, men måske tror jeg det
>  ville være rarere hvis tabellen var centreret, istedet for
>  at stå helt ude til venstre? :)

faktisk så står den ganske fint i midten på min computer. Hvilken
browser benytter du?

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Travel important today;
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | Internal Revenue men arrive