Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

On Sun, 28 Apr 2002 16:58:30 +0200
Mette Schmidt <sslug@sslug> wrote:

>  Okay - kan godt se du har sat et <P ALIGN="center">...
>  Men det vil hverken være center i min Opera 6.0B2, Mozilla 1.0rc1
>  eller Konqueror 2.2.2.....(?!?!)
>  Hvad med center i <TABLE> istedet (eller vil den så ikke validere?)

problemet er at <p align...> kun validerer hvis jeg ikke har </p> på,
men konquror, opera mv. kan kun finde ud af det med </p>

nu har jeg rettet det til en almindelig <center></center> som også fint
validerer og i hvert fald virker i opera (har ikke konquror inde pt).

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Each of us bears his own Hell.
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | -- Publius Vergilius Maro