Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

On Sun, 28 Apr 2002 16:56:08 +0200
Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

> [...]

ja men den laver linjeskift, hvilket ikke er hensigtsmæssigt godt.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | There is no such thing as a
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | problem without a gift for you