Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

On 28 Apr 2002 16:35:39 +0200
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> Så skriv det på siden.
>
> Jeg savnede at kunne se hvilke kategorier der var sat på et citat,
> samt en mulighed for kun at se citatet fra en bestemt kategori.
> Måske ville det være en god ide med nogle retningslinier for brug af
> kategorierne, jeg valgte f.eks. "Vismænd" fordi det citat jeg
> tilføjede handler om Ole Tange.

Hvis du åbner siden nu vil du se at den seneste version inkluderer
gruppevisning, referancer til et citat's grupper samt lidt mere
navigations venlighed.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Parkinson's Fourth Law:  The
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | number of people in any