Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet dencitat samling

On Sun, 28 Apr 2002 19:25:41 +0200
Mette Schmidt <sslug@sslug> wrote:

> hummm..det er det værste ved PHP..
> man skal gruelig megen træls arbejde igennem før det bliver sjovt :/

tjaa men indtil nu er der jo kun blevet brugt 4 timer eller noget i den
stil på at få dette op, og jeg har lavet det rimeligt modulært så det er
brugbart fra andre projekter senere.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Some marriages are made in
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | heaven -- but so are thunder