SSLUG mailinglists/news setup

Hejsa,

Den distro som jeg er udvikler på (sourcemage.org) er jeg kommet til at
nævne at SSLUG har kombineret news/mailinglister og de er meget
interesserede i at få lavet et lign. setup, så jeg vil blive meget glad
hvis jeg kunne få nogle detaljer at vide om hvordan det er sat op..

Hvis der måske ligefrem skulle sidde nogen som har lyst til at hjælpe
med at få sat det op, så skriv lige til mig direkte :)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41