Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet den citat samling

On Sun, Apr 28, 2002 at 07:25:41PM +0200, Mette Schmidt wrote:

> hummm..det er det værste ved PHP..
> man skal gruelig megen træls arbejde igennem før det bliver sjovt :/
Noget af det jeg hader mest ved PHP er at man skal skrive så forbandet
meget html... Derfor har en af mine kammerater lavet et komponentbibliotek
hvor man bygger hele sin side af objekter, og når man så er færdig
kalder man realize på det yderste object. Det ligger på:

http://xspect.dk

og hedder phpcl.