Re: [MISC] SSLUG mailinglists/news setup

On Sun, 28 Apr 2002, Anders Bruun Olsen wrote:

> Hejsa,
>
> Den distro som jeg er udvikler på (sourcemage.org) er jeg kommet til at
> nævne at SSLUG har kombineret news/mailinglister og de er meget
> interesserede i at få lavet et lign. setup, så jeg vil blive meget glad
> hvis jeg kunne få nogle detaljer at vide om hvordan det er sat op..
>
> Hvis der måske ligefrem skulle sidde nogen som har lyst til at hjælpe
> med at få sat det op, så skriv lige til mig direkte :)

Noget står på
http://www.sslug.dk/admin/tips/ezmlm.txt

Men du har ret - der mangler en god beskrivelse
(den skal sikkert også ind i
http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog)

Mads Dydensborg har haft samme ønske som dig - at få
dokumenteret det så andre kan gøre det samme.

Linux should not be used by those under the influence of MicroSoft.
May cause dizziness or vertigo. Consult your tech support before
using Linux. (note--after using Linux, you may notice extreme
discomfort when using MicroSoft. Discontinue use of MicroSoft.)