Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

On Sun, 28 Apr 2002 16:25:01 +0200, "Klaus V. Slott"
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg skrev: "mindst 9 ud af 10 vira kommer gennem outlook" Jeg skrev ikke at
>win/outlook var åbent relæ.

OK. Den fangede jeg ikke i første omgang. Jeg troede, at du ville
bekæmpe åbne relæer ved frafiltrereing af Outlook.

Men jeg forstår stadig ikke "det er vel i orden at de lukker at de
lukker porte til kunder med windows". Der er da langt flere sårbare
porte på en gennemsnitlig Linux-installation.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.