Re: [MISC] SSLUG mailinglists/news setup

On Sun, Apr 28, 2002 at 09:57:38PM +0200, Peter Toft wrote:
> Noget står på
> http://www.sslug.dk/admin/tips/ezmlm.txt

Jamen dog, og det er endda på engelsk, så kan jeg sende den direkte til
vores serveradmin uden at behøve oversætte :)

> Men du har ret - der mangler en god beskrivelse
> (den skal sikkert også ind i
> http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog)
> Mads Dydensborg har haft samme ønske som dig - at få
> dokumenteret det så andre kan gøre det samme.

Ja, det ville være rart hvis nogen gad at dokumentere det fint til FTAV
bøgerne!

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41