Re: [MISC] Ogg ikke helt så fri alligevel, eller...

Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> writes:

> Dokumentationen halter vist så meget at der er en del udviklere
> der ikke helt tror på den med "fri, åben, o.s.v.":

Det er ikke bare samme historie som Allan og jeg lige har diskuteret i
<nntp://news.sslug.dk/sslug.misc/19283> og frem?

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg