Re: [MISC] Papirudgaver af diverse RFC'er

On Mon, 29 Apr 2002 23:26:30 +0200
Rune Christiansen <sslug@sslug> wrote:
> Hej folkens,
>
> Kender I et firma, der sælger RFC'er i papirform? Jeg står nemlig
> foran lidt "hyggelæsning" i form af RFC 2616 (Definitionen på HTTP
> 1.1) og jeg er rimelig overbevist om, at min blækprinter vil få seriøs
> åndenød af de næsten 180 sider det vil indebære at printe førnævnte
> RFC :)

jeg læste den igennem for et par måneder siden, og vil klart foreslå dig
at læse den online. Næsten ligegyldigt hvad du skal bruge det til, så
vil kun ca 50 af siderne være noget du kan bruge til noget (personligt
skulle jeg beskrive og implementere en simpel webserver).
desuden så er meget af det direkte afskrift fra andre RFC'er
(http0.9-1.0, dns osv), og det meste af dette er direkte ubrugeligt.

så læs den online.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Bubble Memory, n.:  A
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | derogatory term, usually