Re: [MISC] Citat-o-magic, skal vi få lavet den citat samling

> og hvis nogen har en ide til hvordan jeg kan organisere gruppe listen
> (den i toppen når man ser på citaterne) så sig endelig til. Det er ikke

 hvad nu hvis du laver størrere mellemrum imellem, og eventuelt tvinger
 første bogstav til uppercase?
 Tekstombrydningen er måske osse lidt uheldig.
 (lige nu bliver "vise ord" delt på to linier)

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 18 dage to go :)