Switchboks til tastatur, mus og skærm?

I forbindelse med indkøb af ny PC regner jeg med at købe en switchboks så jeg kan skifte mellem de 2 PC'ere jeg så vil have.

I en tidligere tråd her på listen (angående grafikkort) blev der snakket om længere skærmkabler.

Ved at benytte en switchboks, så bliver kablerne jo også længere - vil jeg opleve problemer/forringelser der?

Jeg regner også med at købe et Logitech trådløst keyboard og mus (optisk), men har hørt at man godt kan få problemer med disse i forbindelse med en switchboks. Er der nogen der har erfaringer med sådan en sammensætning?

--
Joergen Ramskov - Do something useful with your idle cycles!
http://tsf.dbestern.net/