Re: [MISC] Papirudgaver af diverse RFC'er

Kim Schulz skrev:

[KLIP: RFC 2616 - HTTP 1.1]

> jeg læste den igennem for et par måneder siden, og vil klart foreslå dig
> at læse den online. Næsten ligegyldigt hvad du skal bruge det til, så
> vil kun ca 50 af siderne være noget du kan bruge til noget (personligt
> skulle jeg beskrive og implementere en simpel webserver).
> desuden så er meget af det direkte afskrift fra andre RFC'er
> (http0.9-1.0, dns osv), og det meste af dette er direkte ubrugeligt.

Lad os antage, at du har ret (for det har du sikkert, da du jo har læst
den); har du noget bedre materiale? Jeg er åben for alle forslag (bare
det definerer HTTP 1.1 og har gode in-use eksempler).

> så læs den online.

Nej. Jeg skal bruge den på papir, da det ikke er som en quick-reference;
det er til reel _læsning_ (fra ende til anden :). Og det gider jeg ikke
gøre på skærmen. På det punkt må jeg siges at være rimelig konservativ.
En ting som de klodsede e-books har f.eks. heller aldrig vundet indpas
ved min natlampe ;)

Mvh.

--
Rune