Re: [MISC] Papirudgaver af diverse RFC'er

> Lad os antage, at du har ret (for det har du sikkert, da du jo har
> læst den); har du noget bedre materiale? Jeg er åben for alle forslag
> (bare det definerer HTTP 1.1 og har gode in-use eksempler).

jeg benyttede denne her bog en del. jeg har en online konto til bogen
som jeg benyttede i stedet for papirudgaven:
http://occawlonline.pearsoned.com/bookbind/pubbooks/kurose-ross1/chapter0/deluxe.html

--
Kim Schulz - Freelance Development    | What we cannot speak about we
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | must pass over in silence.