Re: [MISC] Installarrangement.

Jesper Krogh wrote:
Hej Allesammen.

Der er et installationsarrangement under opsejling på NBI d. 19 maj.
Normalt har vi ingen problemer med at få fyldt op med maskiner der skal
have hjælp, men det vil være herligt, hvis nogle af dem der kan give en
hånd har lyst til at kigge forbi:

Generelt, så behøver man ikke have et specielt højt teknisk niveau for
at kunne hjælpe folk. Der vil være mulighed for at skrive specifikke
problemer op på en tavle, så vi kan løse dem i fællesskab.

Så hvis blot man har et fornuftigt kendskab til ord som "partitioner",
"installation af programmer" og har prøvet at installere et par
forskellige distributioner før, så er man klart velegnet som medhjælper.

Tilmelding:
http://www.sslug.dk/moede/hygge/2005-05-19/

Jesper

Jeg ville rigtig gerne komme og hjælpe, men eftersom d. 19 er dette års ultimative nørd dag (og jeg har fået mig et par billetter) bliver jeg desværre nødt til at hoppe over.

Jesper: Jeg skal nok sørge for du får banneret til dagen "somehow".

-- Gitte Wange

If it jams --- force it.  If it breaks,
it needed replacing anyway.