Re: [MISC] flat bed scanner?

>Hej.
>Er der nogen, der vil give et godt råd til en scanner, der kan bruges til
>bl.a. fotobehandling?
>Der behøver ikke at være fremføring på, for det har alligevel en tendens til
>at ridse.
>mvh
>Stephen

Epson USB 2 scanner - Helst ikke seneste modell

http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html

Epson USB2.0 Perfection 2480 Photo 48bit Scanner 2400dpi, filmadapter

 Perfection 2480 USB
 basic
Some people reported problems after firmware upload,
scanning with 2400dpi does not work correctly. SnapScan
(1.4) sane-snapscan

********************************

 Perfection 2400 USB - complete

 Perfection 2450 USB IEEE-1394 - complete

Dyre - 500 til 1000 EURO?

********************************

 Epson Perfection 660 - planskanner

 Perfection 660 USB

good

SnapScan  (1.4) sane-snapscan

Hvis du ønsker, så kan jeg sende deg en PDF fil
av http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html
med oversikten over scannere og deres støtte.
Filen er 400 kb.

Mvh
Jim Oksvold