Re: [MISC] gmail og sslug-mailinglister

On 5/10/05, Henrik Storner <sslug@sslug> wrote:
> In <sslug@sslug> Martin Møller Pedersen <sslug@sslug> writes:
>
> gmail fejl. Deres server beder om at SSLUG skal sende en "starttls"
> kommando først, men det bruges kun til krypteret overførsel af mails,
> som ikke er noget SSLUG benytter (og som ikke kan kræves for normal e-mail).

Jeg får også nogle gange nogle af dem.
Lige her for nyligt faktisk, måske i forbindelse det server-outage der har været
på min konto lige her for en times tid siden.

Betyder det noget, eller kan vi Gmail brugere bare ignorere det? :-)

Anders Søndergaard

--
50 Gmail invitationer, hvis nogle skulle være interesserede.
0100011101100101011001010110101100100001