Re: [MISC] embedded Linux

Jesper Krogh wrote:
I sslug.misc, skrev Martin Hansen:

Jeg kan ikke finde noget dansk forum for embedded Linux i danmark. Og
overvejer derfor at starte noget op.
Ville høre om nogen her er med på det.

Ikke at jeg kan svare på spørgsmålet, men Er der mange der arbejder med embedded Linux i Danmark?

Der er vel firmaer der udvikler specielle industrielle produkter...

Der har været en musiker i mig siden jeg var barn, så jeg har da tumlet med at begå noget signalprocessor af en art, så jeg er interesseret.

--
Kind regards,
Mogens Valentin