Re: [MISC] Første mærkevare laptop medpræinstalleret Linux

I sslug.misc, skrev Kim Schulz:
>  [snip]
>
>  hvad kan du se på denne side som skulle være "rigtigt nok" ? hvis det
>  er FreeDOS du mener så smider Dell også denne må hvis man overtaler
>  dem til ikke at smide MS win på den.

Ifølge /. så er det også kun på det europæiske marked, så ovenstående
link til den amerikanske version burde heller ikke vise den:

http://linux.slashdot.org/linux/05/05/14/2047250.shtml?tid=173&tid=106

Men jeg kan heller ikke finde noget om det på HPs side.

Det ville dog være et kanont tiltag. :-)

Jesper