Re: [MISC] embedded Linux

Jesper Krogh wrote:

> Hvis der er interesse, så er det sikkert ikke umuligt at lave en
> specifik liste til det i SSLUG (det virker da som et pænt afgrænset
> emne).
Al respekt for sslug, men jeg så helst at dette forum ikke var bundet til en
lokal gruppe af hensyn til signal værdien i at det er landsdækkende. Der er
slfg. ikke noget i vejen for at sslug bidrager med nogle tekniske resourcer
(server plads, linie, admin folk osv.).

Jeg har gjort mig den frækhed at reservere navnene embedded.linux.dk og
indlejret.linux.dk, da disse evt. kunne bruges som domæne navne til et
forum. Men jeg har dog pt. ingen steder at pege hen med dem (ip-nummer).

--
Med venlig hilsen/mojn/regards
Martin Hansen