Re: [MISC] embedded Linux

I sslug.misc, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Ja.  Men "sslug.programmering" falder nok i nogles øjne på at det er et
>  skånsk-sjællandsk og ikke et dansk forum.

Det kan altså allerhøjest være et argument, for at placere noget
"udenfor" sslug.. ikke for at "undlade at gøre noget".

At lave en sslug-embedded, skal ses som en mulighed for at få en liste
til at debattere dette i.  At noget er dansk udelukker ikke at gøre det
i SSLUG, så kunne vi starte med at flytte Linux-debatten, den er jo
heller ikke Skåne-Sjælland specifik. Der er heller ikke noget krav om at
ting skal have relevans for hele foreningen for at være der. Vi har
eksempelvis en liste specifikt for den danske digitale signatur.

Så hvis folk syntes det er en god ide at oprette en sslug-embedded, så
gør vi da bare det... hvis folk ikke syntes det er en god ide, så lader
vi være.

Jesper