Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

donald_j_axel wrote:

Jeg vil meget gerne lufte min opfattelse af, at mekanisk og digital musik-opbevaring er fint og nyttigt, men at det flytter opmærksomheden bort fra at musik-spille-processen er udtryk for liv, aktivitet og glæde.

Nope. Det stimulerer. Ligesom koncerterne gør det. Nok ozze derfor så mange går til koncert. Hvis så bare lydniveauet ved nogle musikformer kunne stabiliseres til ikke at give høreskade.

Når musikken bliver til hovedtelefoner mens man arbejder eller
købestimulans i supermarkedet, hvor den forøger omsætningen
etc.etc. så er vi i fare for at miste "livet" eller livets mening
meget mere end hvis vi ikke må spille en MP3 fil, eller en Wav
fil.

Det har sq ret i. Af samme grund har jeg ofte en shortest-path escaperoute gennem supermarkedet. Hit it, pay, get out :p

Hvis Linux brugere ikke er velkomne på "biblioteks-udlånssider" så
er det kun godt. Det er et adelsmærke så at sige.

Nonsens. Hvor skal Linux brugere så yderligere være u-velkomne (men dog Adelige)? På bankens betalingssider? På scoresites? Måske man skulle kreére et Adeligt scoresite for *nix'er. www.scornix.nu :p

Når man har råd, så køber man en biografbillet til sin
favoritfilm/musik og hør den én gang. Færdig, ud med den. Hvis jeg
hører en musik (eller ser en film) to gange, ok, så får jeg måske
mere ud af den anden gang. Men tredie eller måske først femtende
gang spilder jeg min tid...

Ahemn... Med 98% af _alle_ mine plader har jeg haft den oplevelse at jeg senere pludselig opdagede en lækker lille detalje. Måske pga. vatpinden.
Klassisk, Progressive Jazz, Dark Gothic Metal, same thing.

--
Kind regards,
Mogens Valentin