Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskedekunder?

On Wed, 18 May 2005 00:13:45 +0200
Mogens wrote:

> Nope. Det stimulerer. Ligesom koncerterne gør det. Nok ozze derfor så
> mange går til koncert. Hvis så bare lydniveauet ved nogle musikformer
> kunne stabiliseres til ikke at give høreskade.

Jo det er sandt nok at det kan stimulere, man lader sig påvirke.
Men det er netop i den sammenhæng at jeg mener at man skal sørge
for at der er noget mere, noget andet.

Jeg er bange for at musikken "kun" bliver stimulans. Ligesom nogle
måske opfatter livet som en stimulans. For rigtig at få noget i
gang må du selv bevæge dig, det gælder også musikken, hvor man
lidt parallelt billedligt kunne sige at det er fint at danse til
musikken, men nogen gange skal man danse til sin egen sang. (Så
får piben/fløjten en anden lyd).

Tak for reaktion!