Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

On Wed, 18 May 2005 13:58:43 +0200
Mogens wrote:

> Der er vi _meget_ langt fra hinanden. Jeg køber musik, for ikke at miste
> muligheden for at høre netop det jeg elsker mest. Som måske ikke lige er
> det der spilles mest på diverse stationer.

Det forstår jeg godt, og jeg kan godt se dilemmaet.

> Tag Iron Maiden som eksempel. De siger selv 'we've played fuckin Iron
> Maiden Metal for the last 25 yeas, but we're being played only on very
> few radiostations'.
> Så jeg skal altså nøjes med at se dem live på Roskilde 2003, eller tage
> til Barcelona, Rio eller... ca. een gang hver 4. år?

Nej, selvfølgelig skal du ikke nøjes med det. Jeg nåede heller
ikke med at høre "Waldesruhe" med Jacqueline Dupré inden hun døde.
Jeg har ikke noget svar på dilemmaet, men jeg er glad for at
Linux/GNU systemet ikke ligefrem inviterer til remote-control
leverandørstyrede systemer, og jeg er villig til at tage
konsekvensen af det.