Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

donald_j_axel wrote:
On Wed, 18 May 2005 13:58:43 +0200
Mogens wrote:

Jeg er godt klar over at vi også taler om teknisk lock-in. Men
lige netop musikargumentet kan jeg ikke bruge, fordi jeg ikke
opfatter det som god tone at købe musik. Det er noget man lytter
til, ikke køber.

Der er vi _meget_ langt fra hinanden. Jeg køber musik, for ikke at miste muligheden for at høre netop det jeg elsker mest. Som måske ikke lige er det der spilles mest på diverse stationer.

Det forstår jeg godt, og jeg kan godt se dilemmaet.
..snip..
Jeg har ikke noget svar på dilemmaet, men jeg er glad for at
Linux/GNU systemet ikke ligefrem inviterer til remote-control
leverandørstyrede systemer, og jeg er villig til at tage
konsekvensen af det.

Ahh, så forstår jeg dig bedre. Skrev faktisk noget om emnet i et af mine svar. Det med at for at kunne bruge disse services, skal man lige opdatere ditten&datten, og lade udbyderen komme ind på maskinen.
Jo, det er noget hø...

--
Kind regards,
Mogens Valentin

"Despite all the bad in the world,
 there's always too many good things worth saving
 to let the whole thing go down the drain."
  -- John Kaye, Steppenwolf / Woodstock '68