Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

I sslug.misc, skrev Mogens Valentin:

>  Ahh, så forstår jeg dig bedre. Skrev faktisk noget om emnet i et af mine
>  svar. Det med at for at kunne bruge disse services, skal man lige
>  opdatere ditten&datten, og lade udbyderen komme ind på maskinen.
>  Jo, det er noget hø...

Jow.. ptjo.. .

For at benytte den "digitale signatur" til at signere noget, skal du
tillade at du får kastet et stykke java-kode i nakken af websitet,
afvikle det  på din PC og ... give det adgang til din private
krypteringsnøgle+adgangskode.

Sammenlignet med dette er DRM jo ganske harmløst, da det ikke giver
problemer, men blot giver dig et ubrugeligt stykke data.

Jesper