Re: [MISC] Evt. udgivelse af Linux Magazine på dansk

Henriette Holm wrote:

> Jeg har haft en længere korrespondance med Hans-Jörg Ehren fra Linux
> Magazine om <subj.>. Det hele kan læses på:
> http://www.student.dtu.dk/~s971652/linuxmagazine.html
> Kommentarer/foreslag modtages gerne.

Der findes et blad på Svensk.

Hvis man ser på diverse produkter, så er det ofte at der er brugsforviring
på Svensk, og så på Dansk/Norsk.

Skal man lave et linux blad, så vil jeg mene at der skal være på Dansk, da
Normænd AFAIK typisk har letter ved at læse Dansk, end Svensk.
Jeg er dog ikke klar over hvor stor Linux er i Norge i forhold til Danmark.

BTW så vil jeg være med til at kappes om at være første abbonent på et Dansk
sproget Linux blad:-)

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen