Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskedekunder?

On Fri, 20 May 2005 12:22:21 +0200
Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> Eller endnu værre: http://www.datanom.net/ihate/tv2-sputnik.png

heldigvis har noget da fattet at understøtte flere operativsystemer til
tv streaming. www.streamtv.dk gør meget ud af at fortælle at de bl.a.
understøtter linux.

--
   Kim Schulz   | Fundanemt Content Management system:
 Geek by nature | http://www.fundanemt.com