Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskedekunder?

On Fri, 20 May 2005 15:48:43 +0200
Mogens Valentin <sslug@sslug> wrote:

> [...]

ok den side har jeg ikke set, men det har stået en del anderledes i de
nyhedsmails jeg har fået fra dem tidligere. Dog virkede det med linux
dengang jeg testede det.

--
   Kim Schulz   | Need a Content Management System for your website? Go
 Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com      New