Re: [MISC] Disk IO?

I sslug.misc, skrev Thorbjørn Ravn Andersen:

>  Det lyder som den måde jeg har forstået at Google fungerer på, bortset
>  fra at de svjv kører med en bitmapvektor pr eneste ord.
>
>  Jeg går ud fra at det er for sjov, da det ellers ville være det
>  nemmeste at bede Google om et site search.

SSLUG's emailarkiv lider lidt under samme problem som andre
emailarikver. Hvis man bare vil have en generel søgning, så er det meget
godt, men det ønsker du ofte ikke.. du vil nærmere søge på:

Giv mig indlæg med flash og ubuntu, postet på sslug-novice eller
sslug-teknik indenfor det sidste ½-år.

Det er nær umuligt via google, da du ikke kan specificere på listeniveau
og tid. Så emailarkivet er da et yderst reelt eksempel (jeg ville kaste
mig over hvis jeg syntes jeg havde tid).

Jesper