Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

I sslug.misc, skrev Steen Jensen:

>  Jeg formoder det betyder, at du forventer at de to nævnte offentlige
>  sites til fulde burde være 100% kompatible med de officielle standarder.

standarder er kun midlet, ikke målet. Det vigtige er at folk, uanset
valg af platform kan få informationen, benytte servicen, etc. Dette
kommer ofte ved at benytte standardiserede ting, men standarden er
stadig kun midlet og ikke målet. Det er ikke en naturlov, at fordi vi
har en standard at vi så kan bruge det til noget som helst.

Netop!

Jesper

NB: Steen, læser du med på sslug.pr ?