Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskedekunder?

I sslug.misc, skrev Niels Elgaard Larsen:

>  Men det kan de ikke uden standarder.

Skype er da et eksempel på noget der virker, som ikke er
standardiseret. At vi så ikke er helt tilfredse med det fordi det ikke
er åbnet..  de kan sagtens bruge det alligevel.

>  Nej, det kommer altid ved at benytte standarder.

Min mor er fuldstændig ligeglad med standarder.. det skal bare virke.
Målet er at "det virker" ikke at det "er standardiseret".

Jesper